Spoločnosť Slovak Telekom sa stala generálnym partnerom SOV a Slovenského olympijského tímu
BRATISLAVA 1. novembra (SOV) - Spoločnosť Slovak Telekom sa 1. novembra 2013 stala generálnym partnerom Slovenského olympijského výboru (SOV) a Slovenského olympijského tímu do konca roka 2014 s opciou na ďalšie dva roky. Značka Telekom tak bude spätá so športovými výkonmi našich reprezentantov na XXII. zimných olympijských hrách, ktoré sa uskutočnia vo februári 2014 v ruskom meste Soči.
„Šport je jeden zo základných pilierov dlhodobej sponzoringovej stratégie skupiny Deutsche Telekom. Sme preto radi, že takýmto spôsobom môžeme podporiť slovenskú olympijskú reprezentáciu v zápolení s najlepšími športovcami z celého sveta. Naša spoločnosť je priaznivcom olympijskej tradície a kvalitného športu vôbec, čo potvrdzuje nielen toto partnerstvo, ale aj naše tohtoročné televízne akvizície. Vďaka nim prinášame na slovenský televízny trh najviac športu a ten olympijský nebude výnimkou,“ uviedol predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Slovak Telekomu Miroslav Majoroš.
“Sme veľmi radi, že sa opäť obnovila spolupráca SOV a SOM, a.s., so spoločnosťou Slovak Telekom. Naše partnerstvo v roku 2012 a projekt „Olympijská“ Magio pláž ako exkluzívne miesto olympijskej fanúšikovskej zóny v Bratislave, to bol veľmi úspešný model prezentácie športu a zapájania verejnosti do olympijského diania. Ďakujeme spoločnosti Slovak Telekom za jej prínos a podporu aj zimných športov, ako aj aktivít SOV pri rozvoji olympizmu. Pevne veríme, že na obrazovkách budeme môcť v Soči sledovať medailové úspechy našich olympionikov, napínavé hokejové zápasy a rýchlosť v alpských disciplínach. Sme jeden tím,” povedal člen výkonného výboru SOV a predseda predstavenstva Slovenskej olympijskej marketingovej (SOM), a.s., Daniel Líška.
Slovak Telekom bol partnerom SOV už v dávnejšom období. Spoluprácu so SOV spoločnosť znovu nadviazala v lete 2012, keď Slovak Telekom utvoril na bratislavskej Magio pláži jediný oficiálny priestor pre slovenských fanúšikov olympijských hier v Londýne.
Spoločnosť Slovak Telekom v minulosti podporovala aj národnú hokejovú aj futbalovú reprezentáciu. Svoju silnú orientáciu na šport potvrdil Slovak Telekom aj v tomto roku, a to akvizíciou DIGI Slovakia vrátane nových športových staníc, ako aj generálnym partnerstvom s čoraz populárnejším bratislavským nočným behom (Telekom Night Run). V rámci svojho televízneho portfólia spoločnosť aktuálne ponúka 16 rôznych športových kanálov.