Športové aktuality
3 min. čítania

SOŠV spúšťa projekt pre športovcov, chce zvýšiť ich digitálnu gramotnosť

Foto
ENVATO

Nový projekt komisie športovcov Slovenského olympijského a športového výboru „Ako budovať zo seba značku – nielen na sociálnych sieťach“ obsahuje sedem bezplatných workshopov, ktoré sú špeciálne navrhnuté pre športovcov. Cieľom je zlepšenie ich digitálnych a marketingových zručností. Všetky prednášky sa uskutočnia počas štyroch dní v druhej polovici septembra v Slovenskom olympijskom a športovom múzeu v Bratislave.

Športovci sa vďaka projektu môžu naučiť, ako lepšie spravovať sociálne siete, ako efektívne komunikovať v online ére, ako fungujú algoritmy sociálnych sietí, ako pripraviť atraktívnu ponuku pre sponzorov či partnerov a dozvedia sa, aké dáta o nich majú slovenskí marketéri.

V rámci bezplatných prednášok pre športovcov budú vystupovať Tony Dúbravec, expert na sociálne siete, Matúš Kvas, marketér a organizátor podujatia „Faster than Train“, Pavol Krutý, media and data director v Zaraguze, a Ján Stareček, riaditeľ Data on Steroids. Moderátorom série podujatí bude Lukáš Kendra, head of marketing Najšport.

Športovci sa môžu do projektu zapojiť registráciou cez formulár a osobne sa zúčastniť na prednáškach v priestoroch Slovenského olympijského a športového múzea alebo si pozrieť workshopy zo záznamu (v oboch prípadoch je nevyhnutná registrácia). Po skončení každého z workshopov bude vyhradený čas aj na otázky.

REGISTRÁCIA

 Vizitky rečníkov a zoznam prednášok

 Tony Dúbravec, expert na sociálne siete; produkuje podcast o digitálnom marketingu a sociálnych sieťach. Pre športovcov bude prednášať o týchto témach:

·      Podstata fungovania sociálnych sietí (utorok 19. septembra v čase od 13.00 do  14.00 h)

·      Ako vyťažiť čo najviac zo sociálnych sietí (utorok 19. septembra v čase od 14.30 do 15.30 h)

·      Ako budovať osobnú značku (štvrtok 21. septembra v čase od 13.00 do 14.00 h)

Matúš Kvas, kreatívny riaditeľ Mannschaft; vymyslel unikátny koncept „Faster than train“, v ktorom sa cyklisti pretekajú s vlakom. Pre športovcov bude prednášať o týchto témach:

·      Storytelling: ako zaujať sponzorov (štvrtok 21. septembra v čase od 14.30 do 15.30)

·      Z jednorazovej spolupráce k dlhodobému partnerstvu (utorok 26. septembra v čase od 13.00 do 14.00 h)

Pavol Krutý, media a data director v Zaraguze; zakladateľ druholigového hokejového klubu, ktorý je známy svojimi marketingovými aktivitami. Pre športovcov bude prednášať o tejto téme:

·      Ako zo športu urobiť atraktívny produkt (nielen) pre verejnosť (utorok 26. septembra v čase od 14.30 do 15.30 h)

Ján Stareček, marketér so zameraním na dáta a šéf platformy Data on Steroids, ktorá obsahuje podrobné dáta zo sociálnych sieti o influenceroch na Slovensku. Pre športovcov bude prednášať o tejto téme:

·      Dáta ako nové zlato (štvrtok 28. septembra v čase od 14.00 do 15.00 h)

Lukáš Kendra, moderátor projektu a jediný marketér, ktorý robil kampaň so slovenskou draftovou jednotkou v NHL v roku 2022; dobrovoľník na vyše 60 medzinárodných športových podujatiach vrátane EYOF a OH mládeže.

Miláno Cortina 2026
Exkluzívny partner
Generálni partneri
Hlavní partneri
Partneri
Partneri MOV
Mediálni partneri
Dodávatelia
Partneri Maison Slovaque