SOŠV spúšťa projekt pre športovcov, chce zvýšiť ich digitálnu gramotnosť
Nový projekt komisie športovcov Slovenského olympijského a športového výboru „Ako budovať zo seba značku – nielen na sociálnych sieťach“ obsahuje sedem bezplatných workshopov, ktoré sú špeciálne navrhnuté pre športovcov. Cieľom je zlepšenie ich digitálnych a marketingových zručností. Všetky prednášky sa uskutočnia počas štyroch dní v druhej polovici septembra v Slovenskom olympijskom a športovom múzeu v Bratislave.
Športovci sa vďaka projektu môžu naučiť, ako lepšie spravovať sociálne siete, ako efektívne komunikovať v online ére, ako fungujú algoritmy sociálnych sietí, ako pripraviť atraktívnu ponuku pre sponzorov či partnerov a dozvedia sa, aké dáta o nich majú slovenskí marketéri.
V rámci bezplatných prednášok pre športovcov budú vystupovať Tony Dúbravec, expert na sociálne siete, Matúš Kvas, marketér a organizátor podujatia „Faster than Train“, Pavol Krutý, media and data director v Zaraguze, a Ján Stareček, riaditeľ Data on Steroids. Moderátorom série podujatí bude Lukáš Kendra, head of marketing Najšport.
Športovci sa môžu do projektu zapojiť registráciou cez formulár a osobne sa zúčastniť na prednáškach v priestoroch Slovenského olympijského a športového múzea alebo si pozrieť workshopy zo záznamu (v oboch prípadoch je nevyhnutná registrácia). Po skončení každého z workshopov bude vyhradený čas aj na otázky.
Vizitky rečníkov a zoznam prednášok
Tony Dúbravec, expert na sociálne siete; produkuje podcast o digitálnom marketingu a sociálnych sieťach. Pre športovcov bude prednášať o týchto témach:
· Podstata fungovania sociálnych sietí (utorok 19. septembra v čase od 13.00 do 14.00 h)
· Ako vyťažiť čo najviac zo sociálnych sietí (utorok 19. septembra v čase od 14.30 do 15.30 h)
· Ako budovať osobnú značku (štvrtok 21. septembra v čase od 13.00 do 14.00 h)
Matúš Kvas, kreatívny riaditeľ Mannschaft; vymyslel unikátny koncept „Faster than train“, v ktorom sa cyklisti pretekajú s vlakom. Pre športovcov bude prednášať o týchto témach:
· Storytelling: ako zaujať sponzorov (štvrtok 21. septembra v čase od 14.30 do 15.30)
· Z jednorazovej spolupráce k dlhodobému partnerstvu (utorok 26. septembra v čase od 13.00 do 14.00 h)
Pavol Krutý, media a data director v Zaraguze; zakladateľ druholigového hokejového klubu, ktorý je známy svojimi marketingovými aktivitami. Pre športovcov bude prednášať o tejto téme:
· Ako zo športu urobiť atraktívny produkt (nielen) pre verejnosť (utorok 26. septembra v čase od 14.30 do 15.30 h)
Ján Stareček, marketér so zameraním na dáta a šéf platformy Data on Steroids, ktorá obsahuje podrobné dáta zo sociálnych sieti o influenceroch na Slovensku. Pre športovcov bude prednášať o tejto téme:
· Dáta ako nové zlato (štvrtok 28. septembra v čase od 14.00 do 15.00 h)
Lukáš Kendra, moderátor projektu a jediný marketér, ktorý robil kampaň so slovenskou draftovou jednotkou v NHL v roku 2022; dobrovoľník na vyše 60 medzinárodných športových podujatiach vrátane EYOF a OH mládeže.